niedziela, 13 czerwca 2010

Ahh Bez Komenta

Wstałam nic ciekawego oczywiście zrobiłam ze śmietnika z siebie na cudo heh namówiłam tatę ale to był koszmar jedziemy autobusem z kolegą mojego taty noi ja chce bilet skasować a on mi krzyczy na cały głos
-schowaj ten bilet nie kasuj go jak nie ma kontroli i jak jesteś przy mnie też nie kasuj!!!!
myślałam że umrę ze wstydu nawet kierowca to słyszał i ten pan zaprowadził mnie na siedzenie i usiadł ze mną myślałam że umrę więc nie patrzyłam na niego nic nie mówiłam ani nie oddychała ale potem na przystanku wysiedliśmy i poszedł se jaki głupek jedzie po jedno piwo do Auchana?? jak by se nie mógł kupić w normalnym sklepie ale on mówi że tańsze hah potem z tatą poszliśmy do Mazovi takiej galerii i po szliśmy do paru sklepów i reszcie zjadłam coś w KFC mój pierwszy raz ale nie najadłam się potem poszliśmy do Auchana i kupiłam se japonki i deser lodowy i był pyszny mniam nic se ogólnie nie kupiłam a i wróćmy do KFC jak tam byłam to tata mi mówi żebym popatrzyła na otoczenie nic szczególnego nie zobaczyłam noi mówię że nic nie widzę no to kazał mi jeszcze jeden raz popatrzyć i fakt dostrzegłam że więcej niż połowa ludzi to grubasy i mi powiedział
-Patrz więcej niż połowa ludzi to grubasy co powinni się leczyć ale wolą jeść fast foody czyli takie jedzenie może uzależnić ale można się z tego wyleczyć ale nie chcą zjadłam szybko dolałam se picia pepsi i idziemy lecz tata zauważ a jakąś grubaskę która jeszcze nie zmierzała do KFC i mówi
-zaraz ta pani pójdzie zjeść coś
zbytnio mu nie wie żyłam ale postaliśmy troszeczkę  i fakt tak się stało ziomulka poszła do KFC ostro nie??
nie sądzicie że ludzie przesadzają z fast Foodami ???
ja tak wow noi poszliśmy do domu na pieszo hmm wróciłam siedzę na kompie gadam z Kitty (gohą) i się nudzę
pozdrawiam Mini

1 komentarz:

  1. o.O'

    podoba mi się!
    spieramy się właśnie z koleżanką i mam nadzieję, że nam w tym pomożesz ^^
    One twierdzi, że tego bloga pisze jakieś niedorozwinięte dziecko z kompleksami i kochające Justina Biebera, a ja że to jawna prowokacja z twojej strony. ^^ Która ma racjęę? Nie pozdrawiam! : D

    OdpowiedzUsuń