wtorek, 15 czerwca 2010

Nudas pukas dos drzwis

Nuda nic ciekawego do końca tygodnia nie idę do szkoły bo mama powiedziała że skoro oceny są już wystawione to nie muszę iść do sql fajnie nie??? jeszcze tylko 10 dni i farbuje se moje włosencje na kolorek blond każdy mi mówił że najlepiej będzie mi pasować.
Nudno mi troszeczkę małpiszon się ze mną pokłócił i Gucio mnie to hah xD jestem a zapytaj.com/pl i na stardoll czukam coś new wiecie nowego hah pisze z miśką na GG i z Kasią.
Pije se coca-colę z puchy nuda nuda może mi się uda.
dziś poszłam spać o 5 rano ale mama obudziła mnie o 10 rano co za kobieta ale przynajmniej na wszystko mi pozwala może to dlatego że rozpieszczona jestem mimo że po mnie tego nie widać chociaż troszeczkę dla mnie już są wakacje wiecie?? oby tylko było gorąco a i proszę nie mówić małpiszonowi ale mam zamiar się z nią pogodzić bo za dużo przeszłyśmy razem żeby zakończyć tą przyjaźń o jakąś tandetną lalkę która nic nie warta jest a jak się nie pogodzi to przyjdę do niej i ją zabije ?? jak myślicie która opcja lepsza chyba wole tą drugą żarcik ja kończę
pozdr. Mini

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz