czwartek, 30 grudnia 2010

SPAĆ CHCE BO PIERDNE.!!!

Siemka emoka co tam ludzie jutro sylwek wchodzimy w odludzie petardy sebędą strzelaly a ja nocuje u kogoś tam <Andżeliki>. Jutro sylwek wybieram sie do Dżelki żelki będziemy jeść.będzie też Justyna co dziś oznałam będziemy same w chacie lol. Moja mama myśli że będziemy od jakąś opieką. Dziś nie spałam całą noc no dobra spałam ale ze 4h. Czyli już miałam zasyiać ale kotka przyszla i jak mi się rozłożyła to normalnie oddechu ni mogłam nabrac xd chciałam ją zwalić z łużka ale była taka słodka moja Pysiunia czekałam aż sama sie obudzi i kilka godzin temu se poszła otem 3h spalam ale moja mama opiekuje się BAHOREM WIKTOREM i jak się darł to sie obudziłam o 9 ale godzine później zadzwoniła dżelka i sen zgasł obudzilam się i dalej nie zasnełam. Jest 19:12 i za godzine ide spać i rzy pierwszej lerzej okazji zwale kota z łużka nawet sa jak mi wleźe czy cokolwiek ;). Jutro se ide na sylwestra i dziś byłam w auchanie po jedzenie i picie z dżelką i justyną. Yyy... Mleko?. Aaa... Zmieniłam wogóle tło i kolory i dodałam chacik. Zapraszam do popisanaia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz