czwartek, 10 marca 2011

Najlepszy dzień życia.

Od czego by tu zacząć?
A fienc pokłóciłam się z Markiewicz i to najlepsze co mnie w  życiu spotkało nie wiem czemu wcześniej tego nie zrobiłam. Zaczęłam gadać z innymi ludźmi a Gośkę olali tylko Ania się zlitowała hah. Podoba mi się Kisiel dziś siedziałam obok niego w teatrze. Zwała ostra była i przestał mi się Jasiek podobać. Ale znów zaczną. Dziś mu powiedziałam że mi się podoba a on takie gały znaczy powiedziałam mu przez gg ale noi tak happy jestem. Wreszcie nie mam tych nudnych tekstów Gośki. Czy to gwiazdka. Ale mam teraz problem bo Krystian mi się podoba i Jasiek. Ale się z jaśkiem nagadałam na gg z godzinę lub dwie z nim gadałam. Hah jak się Jasiek dowiedział że podoba mi się kisiel to na początku chciał mnie z nim spiknąć ale po większym kontakcie już nie chciał <chyba> Ale oni są słodcy. Za którym się uganiać to nie wiem. Jutro próbny test szóstoklasisty juhu nie ma anglika i troszkę chyba polskiego. Podsumowanie Już nigdy nie pogodzę się z Małgorzatą Markiewicz. Bardzo podoba mi się Kisiel i Nejman. A ludzie są fajni oprócz Markiewicz. Dzięki naturo że dałaś mi to do zrozumienia. ^^       

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz