poniedziałek, 14 marca 2011

Ździchu.

Na początek w sql miałam dobry humorek ^^
Ale potem zły bo Alicja powiedziała mi że on się we mnie nie buja ^^ <kisiel>
Noi gadaliśmy z Donią,stołkiem claudien oraz barussiem <Bartosz Skalski>.
Płakałam trochę ale potem się uspokoiłam i przyszedł kisiel mnie nie widział bo byłam w innej części szatni potem do nich podeszłam i mówię Hej a on już musiał iść ale powiedział mi ,,Nie wierz w to co ci dziewczyny nagadały" Czyli jednak się mu podobam yeah. Kaśka z Donią mnie pchały i Jasiek się na nas gapił i coś mówił nie wiedziałam do kogo. Noi wreszcie wepchały mnie na dwór bo sama poszłam bo za drzwiami oczywiście od strony szkoły to kisiel nas podglądał i o czym gadamy X.x hah ale numer Jasiek nie był raczej zadowolony jak usłyszał że kisiel mi się podoba X.x czemu??? Już kilka osób mnie obgaduje że chodzę z kisielem O.o Jak się spyta to się zgodzę ale jak narazie Julka za niego pytała to nie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz