niedziela, 13 marca 2011

Bez przyjaciół na boro tylko ci z imielki i na podolach

Może juz o tym nie będe mówić.
Poprostu powiem tak pokłóciłam się z Klaudia  bo już się robi jak gosia <Przypatrzcie się nie powiedziałam Markiewicz>
Kisiel już wie że on mi się podoba dzięki Julka ;)
I powiedziała dziś do mnie ,,Kisiel się pyta czy chceż z nim chodzić" Powiedziałam że może ale wiem że to byllo dla zwały noi wiem że kisiel mnie nie lubi bo to widać Julka takie coś ,,To podejdź jutro do niego w sql i znim pogadaj" Jestem śmiała ale nie aż tak. Ale ja się mu nie podobam a Klaudia śpiewa jak gowno w soczku. Może jeszcze z Gosh bym, się przyjaźniła ale ona nie chciała ze mną nigdzie wychodzić np: Na boisko czy co kolwiek bo ona tylko na tych stronach o emo -.- I myśli że będzie jak one
Rzeczywistość:
Gosh:Ona nie jest emo, Nigdy nie chędzie jak one.
Klaudia: nie umie śpiewać i jest kłamliwa.
Ania: Lubie ją ale nie wiem czy ona serio lubi mnie
Julka: Jest ok
Natalia:Bardzo dziś mi pomogła. Pocieszyła mnie
Mitura: Dzięki że dałeś mi dobry humorek. ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz